Тематичне планування просвітницьких занять психолога з учнями 1-4 класів
29.11.2021 Administrator Категорія: Сторінка психолога
№ |
Тема заняття |
Мета заняття |
План заняття |
1 |
13.09-17.09 Правила безпечного і мирного прожива-ння в нашому класі |
– виробити ефективні форми міжособистісного спілкування; – розвивати згуртованість класного колективу; – вчити дітей приймати власні та колективні рішення. |
1. Привітання учнів. Вправа «Щоденник настроїв». Вправа «Квадрат емоцій». 2. Інформаційне повідомлення «Для чого потрібно правила». 3. Вправа «Я». 4.Релаксаційна вправа «Подорож на хмаринці». 5. Створення правил мирного проживання в нашому класі. 6. Відео «Діти діляться сніданком». 8. Висновок.
|
2 |
20.09-24.09 Формуємо світ разом. 21 вересня – Міжна-родний день миру |
– надати інформацію про Міжнародний день миру; – довести необхідність збереження миру; – формувати навички колективної роботи і взаємодопомоги; – виховувати доброзичливе ставлення один до одного; – формувати адекватну самооцінку. |
1. Привітання учнів. Вправа «Щоденник настроїв». Вправа «Квадрат емоцій». 2. Інформаційне повідомлення «21 вересня – Міжнародний день миру». 3. Рольова гра «Програвання ситуацій зі стільцем». 4. Вправа з дзеркалом. 5. Виготовлення плакату «Мир – це …». 6. Висновок. |
3 |
04.10-08.10 Зупинимо булінг разом |
– інформувати дітей про булінг; – навчити розпізнавати ситуації булінгу; – вчити вирішувати конфлікти ненасильницькими методами; – формувати навички відповідальної та безпечної поведінки. |
1. Привітання учнів. Вправа «Щоденник настроїв». Вправа «Квадрат емоцій». 2. Інформаційне повідомлення «Булінг – це …». 3. Притча «Про мудреця і метелика». 4. Вправа «Стріла. Мішень. Око». 5. Вправа «Stop. Talk. Walk». 6. Відео «Булінг. Не здавайся». 7. Висновок. |
4 |
08.11-12.11 Толерант-ність. 16 листопада – Міжнарод-ний день толерант-ності |
– ознайомити дітей з поняттям «толерантність», використовуючи інформаційні довідки, факти; – вчити комунікувати на доброзичливій, толерантній основі; – виховувати терпимість та розуміння до індивідуальності кожної дитини; – розвивати адекватну самооцінку, вміння приймати рішення і вибирати правильну позицію. |
1. Привітання учнів. Вправа «Щоденник настроїв». Вправа «Квадрат емоцій». 2. Вправа з аркушем паперу. 3. Інформаційне повідомлення «Толерантність – це …». 4. Вправа «Австралійський дощ». 5. Інформаційна бесіда «Проблеми дітей-інвалідів». 6. Відео «Толерантність». 7. Колективна робота «Виготовлення плакату «Толерантність – це …». 8. Висновок. |
5 |
15.11-26.11 Дитина має знати свої права. 20 листопада – Всесвітній день дитини |
– підвищувати рівень правової обізнаності дітей; – продовжувати інформувати дітей зі змістом основних статей Конвенції ООН про права дитини; – формувати відповідальне ставлення до захисту власних прав та поваги до прав інших. |
1. Привітання учнів. Вправа «Щоденник настроїв». Вправа «Квадрат емоцій». 2. Гра «Чарівна скринька». 3. Бесіда «Дитина – це …». 4. «Мозковий штурм». 5. Інформаційна довідка «20 листопада – Всесвітній день дитини». 6. Відео «Конвенція ООН про права дитини». 7. Вправа «Мікрофон». 8. Висновок. |
6 |
29.11-03.12 ВІЛ/ СНІД. 1 грудня – Всесвітній день боротьби з ВІЛ/СНІДом |
– підвищувати рівень інформованості дітей щодо проблеми ВІЛ/СНІДу; – надати інформацію про шляхи зараження ВІЛ і шляхи, якими ВІЛ не передається; – розвивати вміння безпечного ставлення до власного здоров’я; – формувати толерантне ставлення до людей з ВІЛ/СНІДом.
|
1. Привітання учнів. Вправа «Щоденник настроїв». Вправа «Квадрат емоцій». 2. Інформаційне повідомлення «ВІЛ/СНІД». 3. Кінезіологічна вправа «Вухо – ніс». 4. Розповідь «Червона стрічка – символ підтримки людей з ВІЛ/СНІДом». 5. Висновки. |
7 |
01.11-03.11 Право дитини на безпечне життя. Захист дітей від викрадення та продажу |
– закріпити знання дітей про основні положення Конвенції ООН про права дитини; – вчити дітей правилам власної безпеки; – ознайомити з поняттям «кіднепінг»; – вчити розпізнавати життєві ситуації, які несуть загрозу життю та здоров’ю; – закріпити знання про контакти рятувальних служб; – розвивати уважність та спостережливість.
|
|
8 |
Здоров’я. Складові здоров’я. Психічне здоров’я. 7 квітня – Всесвітній день здоров’я. 10 жовтня – Всесвітній день психічного здоров’я |
– поглибити знання дітей про складові здоров’я; – формувати навички здорового способу життя та безпечної поведінки; – вчити дбати про свій фізичний і психічний стан; – формувати адекватну самооцінку.
|
|