Формування самооцінки у дітей (Методичні рекомендації)
Категорія: Сторінка психолога
-
Ставте перед дитиною конкретні і реальні завдання.
-
"Двійка - велике покарання".
Оцінку своїх знань дитина вже отримала. Тепер вона чекає вашої допомоги.
-
Щоб позбавити дитину недоліків, виберіть із багатьох один, якого необхідно позбутися в першу чергу. Говоріть лише про нього. Решту подолається пізніше.
-
Хваліть виконавця, критикуйте виконання. Оцінка повинна мати точну адресу.
Якщо, дякуючи вашій похвалі, дитина починає поважати себе, то ви створите основне - бажання вчитися.
-
Оцінка повинна порівнювати сьогоднішні успіхи дитини з її вчорашніми невдачами (вчора - 7 помилок, а сьогодні - 4), а не лише з оцінками. Найменший реальний успіх це перемога над собою.
-
Не скупіться на похвалу. Похвала - точка опори.
Ваші: "не зробив", "не старався", "не думав" - породжують сто "не хочу", "не можу", "не буду".
7. Виділіть в морі помилок "острів" успіху, на якому може
вкоренитися дитяча віра в себе.