Пам'ятка батькам першокласників
31.03.2025 Administrator Категорія: Для батьків майбутніх першокласників
1) Складіть режим дня:
-
повноцінний сон;
-
прогулянки на свіжому повітрі.
-
здорове харчування
2) Сформуйте у дитини вміння спілкуватися
-
Зверніть увагу на те, чи вміє дитина контактувати з іншими дорослими людьми, дітьми. Чи вміє взаємодіяти та співпрацювати.?
3) Приділіть особливу увагу розвитку дитини.
-
Навчайте дитину керувати своїми емоціями, вчинками. Вона повинна вміти виконувати правила поведінки і виконувати дії за зразком.
4) Регулярно займайтесь інтелектуальним розвитком дитини
-
Під час прогулянок спостерігайте за змінами в природі. Звертайте увагу на такі явища природи як дощ ,сніг, туман, вітер, листопад, схід та захід сонця.
-
Вивчіть назви пір року і тренуйте вміння визначати пору року на вулиці за прикметами та на малюнках.
-
Використовуючи книги, дитячі ігри навчайте дитину запам’ятовувати назви тварин, рослин, предметів побуту і одягу, іграшок, шкільного приладдя, назв міст, сіл, героїв казок і оповідань.
Увага!
Дитина 5-6 років не може працювати довгий час: 10-15 хвилин – це межа, а потім дитина повинна відпочити. Тому всі заняття повинні бути розраховані на 10-15 хвилин.
-
Розвивайте зв’язне мовлення у дитини. Навчайте дитину переказувати зміст казки, мультфільму, кіно.
-
Складайте розповіді за малюнками.
-
Слідкуйте за правильною вимовою дітей і вказуйте на помилки. Промовляйте скоромовки.
-
Навчіть дитину розрізняти і правильно називати прості геометричні фігури ( коло, квадрат, трикутник, прямокутник) та порівнювати їх розмір та за кольором.
-
Знайомте дитину із зображенням цифр.
-
Навчіть дитину визначати положення предметів( спереду, зліва, зправа, зверху, знизу, на, під, в.)
-
Розвитку дрібної моторики руки допоможуть малювання, розмальовування, ліплення, нанизування намистинок, ґудзиків.
Увага!
При виконанні будь – яких письмових завдань слідкуйте за правильним положенням ручки, зошита, постави дитини. Рука не повинна бути сильно напружена, а пальці повинні відпочивати.
-
Копіюйте фігури,. Це завдання сприяє розвитку координації, вмінню вірно сприймати фігури. Розрізняти прямі і ламані лінії.
Увага!
При виконанні графічних завдань важливо не кількість і швидкість виконаного, а точність виконання.
Тривалість роботи – 3 – 5 хвилин, потім відпочинок і якщо дитина не втомилася, то ще 3 -5 хвилин роботи. Не починайте наступне завдання доки дитина не засвоїть