Електронна реєстрація дітей для зарахування до першого класу

29.02.2020   Administrator   Категорія: Новини

Електронне зарахування дітей до першого класу закладів загальної середньої освіти Тернопільської міської ради запроваджується з 01 березня 2020 року 

Електронну реєстрацію дитини в перші класи закладів загальної середньої освіти може здійснювати:

  • Один з батьків або законний представник дитини самостійно.
  • Адміністратор Центру надання адміністративних послуг (за зверненням батьків).
  • Адміністратор закладу (за зверненням батьків).

При реєстрації один з батьків або законний представник дитини самостійно виконує такий алгоритм:

  1. Один з батьків або законний представник заповнює форму «Зареєструватися» на першій сторінці сайту https://school.bloqly.com/#/: у формі вводить свою адресу електронної пошти і пароль, для завершення реєстрації проходить перевірку капчі, погоджується з ліцензійною угодою, натискає кнопку «Зареєструватися».
  2. Після реєстрації один з батьків або законний представник підтверджує свою поштову адресу, переходить за надісланим у листі посиланням і підтверджує реєстрацію.
  3. Після успішної реєстрації один з батьків або законний представник заходить на сайт, переходить у вкладку «Діти» та заповнює всі дані дитини, позначені зірочкою (*). Заявки, у яких заповненні не всі поля, до розгляду не беруться та автоматично відхиляю

 

Відеоінструкція для батьків   https://www.youtube.com/watch?v=91ibOOXkE2c&feature=emb_logo

 

Документи, необхідні для зарахування:

  • Заява про зарахування дитини до першого класу закладу освіти від одного з батьків дитини (законного представника), поданої особисто (з пред’явленням документа, що посвідчує особу заявника) за зразком.
  • Копія та оригінал свідоцтва про народження дитини або документа, що посвідчує особу здобувача освіти.
  • Оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду» затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682.
  • Карта профілактичних щеплень
  • Копія та оригінал документа, що підтверджує місце проживання дитини (для підтвердження права на першочергове зарахування).*
  • Фото дитини в електронному форматі  (для виготовлення проїзних документів)

 

Підтвердити місце проживання дитини можна документами визначеними у п.8 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів», зі змінами внесеними згідно з Постановами КМ від 19.09.2018 № 806. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/684-2017-%D0%BF

 

Для підтвердження інформації про місце проживання дитини надається один з таких документів (за вибором особи, яка подає заяву):

  • паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи законних представників;
  • довідка про реєстрацію місця проживання особи (дитини або одного з її батьків чи законних представників) за формою згідно з додатком 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 28, ст. 1108);
  • довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи за формою згідно з додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 “Про облік внутрішньо переміщених осіб”;
  • документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу житла тощо);
  • рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;
  • документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму/піднайму/оренди тощо), укладений між фізичними особами (що для цілей цього Порядку підтверджує місце проживання за умови його реєстрації відповідно до статті 158 Житлового кодексу Української РСР або нотаріального посвідчення відповідно до законодавства) чи між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;
  • довідка про проходження служби у військовій частині (за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207);
  • акт обстеження умов проживання (за формою згідно з додатком 9 до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. №866 “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини” (Офіційний вісник України, 2008 р., № 76, ст. 2561);
  • інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання дитини та/або одного з її батьків чи законних представників. Приймаючи такий документ, директори закладів освіти повинні переконатися, що він:

 містить інформацію, яка підтверджує чи посвідчує місце проживання дитини або її батьків (одного з батьків) на території обслуговування відповідного закладу загальної середньої освіти;

 складений, виданий чи посвідчений особою, яка уповноважена на це відповідно до закону;

 має форму та реквізити, передбачені відповідним нормативно-правовим актом.

 

Важливо також, що вид документа для підтвердження місця проживання обирає особа, яка подає заяву на зарахування дитини.