Тематичне планування просвітницьких занять психолога з учнями 1-4 класів

29.11.2021   Administrator   Категорія: Сторінка психолога

 

 

Тема заняття

 

Мета заняття

 

План заняття

1

13.09-17.09

Правила безпечного і мирного прожива-ння в нашому класі

–  виробити ефективні форми міжособистісного спілкування;

–  розвивати згуртованість класного колективу;

 – вчити дітей приймати власні та колективні рішення.

1. Привітання учнів. Вправа «Щоденник настроїв». Вправа «Квадрат емоцій».

 2. Інформаційне повідомлення «Для чого потрібно правила».

3. Вправа «Я».

4.Релаксаційна вправа «Подорож на хмаринці».

5. Створення правил мирного проживання в нашому класі.

6. Відео «Діти діляться сніданком».

8. Висновок.

 

2

 

20.09-24.09

Формуємо світ разом.

21 вересня – Міжна-родний день миру

– надати інформацію про Міжнародний день миру;

– довести необхідність збереження миру;

– формувати навички колективної роботи і взаємодопомоги;

– виховувати доброзичливе ставлення один до одного;

– формувати адекватну самооцінку.

1. Привітання учнів. Вправа «Щоденник настроїв». Вправа «Квадрат емоцій».

2. Інформаційне повідомлення «21 вересня – Міжнародний день миру».

3. Рольова гра «Програвання ситуацій зі стільцем».

4. Вправа з дзеркалом.

5. Виготовлення плакату «Мир – це …».

6. Висновок.

3

04.10-08.10

Зупинимо булінг разом

–  інформувати дітей про булінг;

– навчити розпізнавати ситуації булінгу;

– вчити вирішувати конфлікти ненасильницькими методами;

– формувати навички відповідальної та безпечної поведінки.

1. Привітання учнів.

Вправа «Щоденник настроїв».

Вправа «Квадрат емоцій».

2. Інформаційне повідомлення «Булінг – це …».

3. Притча «Про мудреця і метелика».

4. Вправа «Стріла. Мішень. Око».

5. Вправа «Stop. Talk. Walk».

6. Відео «Булінг. Не здавайся».

7. Висновок.

4

08.11-12.11

Толерант-ність. 16 листопада – Міжнарод-ний день толерант-ності

– ознайомити дітей з поняттям «толерантність», використовуючи інформаційні довідки, факти;

– вчити комунікувати на доброзичливій, толерантній основі;

– виховувати терпимість та розуміння до індивідуальності кожної дитини;

– розвивати адекватну самооцінку, вміння приймати рішення і вибирати правильну позицію.

1. Привітання учнів. Вправа «Щоденник настроїв». Вправа «Квадрат емоцій».

2. Вправа з аркушем паперу.

3. Інформаційне повідомлення «Толерантність – це …».

4. Вправа «Австралійський дощ».

5. Інформаційна бесіда «Проблеми дітей-інвалідів».

6. Відео «Толерантність».

7. Колективна робота «Виготовлення плакату «Толерантність – це …».

8. Висновок.

5

15.11-26.11

Дитина має знати свої права.

20 листопада – Всесвітній день дитини

– підвищувати рівень правової обізнаності дітей;

– продовжувати інформувати дітей зі змістом основних статей Конвенції ООН про права дитини;

– формувати відповідальне ставлення до захисту власних прав та поваги до прав інших.

1. Привітання учнів. Вправа «Щоденник настроїв». Вправа «Квадрат емоцій».

2. Гра «Чарівна скринька».

3. Бесіда «Дитина – це …».

4. «Мозковий штурм».

5. Інформаційна довідка «20 листопада – Всесвітній день дитини».

6. Відео «Конвенція ООН про права дитини».

7. Вправа «Мікрофон».

8. Висновок.

6

29.11-03.12

ВІЛ/ СНІД.

1 грудня – Всесвітній день боротьби з ВІЛ/СНІДом

– підвищувати рівень інформованості дітей щодо проблеми ВІЛ/СНІДу;

– надати інформацію про шляхи зараження ВІЛ і шляхи, якими ВІЛ не передається;

– розвивати вміння безпечного ставлення до власного здоров’я;

– формувати толерантне ставлення до людей з ВІЛ/СНІДом.

 

1. Привітання учнів. Вправа «Щоденник настроїв». Вправа «Квадрат емоцій».

2. Інформаційне повідомлення «ВІЛ/СНІД».

3. Кінезіологічна вправа «Вухо – ніс».

4. Розповідь «Червона стрічка – символ підтримки людей з ВІЛ/СНІДом».

5. Висновки.

7

01.11-03.11

Право дитини на безпечне життя. Захист дітей від викрадення та продажу

– закріпити знання дітей про основні положення Конвенції ООН про права дитини;

– вчити дітей правилам власної безпеки;

– ознайомити з поняттям «кіднепінг»;

– вчити розпізнавати життєві ситуації, які несуть загрозу життю та здоров’ю;

– закріпити знання про контакти рятувальних служб;

– розвивати уважність та спостережливість. 

 

  1. Привітання учнів. Вправа «Щоденник настроїв». Вправа «Квадрат емоцій».
  2. Інформаційне повідомлення «Безпека – це…».
  3. Гра «Статтями Конвенції ООН про права дитини».
  4. Рухова гра «Квіточка».
  5. Бесіда «За мотивами казок».
  6. Важлива інформація «Телефони служб порятунку».
  7. Вправа «Безпечне місце. Безпечні люди».
  8. Гра «Мої правила безпечної поведінки».
  9. Висновки.

8

Здоров’я. Складові здоров’я. Психічне здоров’я.

7 квітня – Всесвітній день здоров’я. 10 жовтня – Всесвітній день психічного здоров’я

– поглибити знання дітей про складові здоров’я;

– формувати навички здорового способу життя та безпечної поведінки;

– вчити дбати про свій фізичний і психічний стан;

– формувати адекватну самооцінку.

 

  1. Привітання учнів. Вправа «Щоденник настроїв». Вправа «Квадрат емоцій».
  2. Інформаційна бесіда «Здоров’я – це …».
  3. Метод «Мозковий штурм».
  4. Вправа «Піраміда здоров’я».
  5. Інформаційне повідомлення «Психічне здоров’я – це …».
  6. Вправа «Темні і світлі торбинки».
  7. Вправа «Перетворюємо негативне мислення на позитивне».
  8. Висновок.