Формування самооцінки у дітей (Методичні рекомендації)

Категорія: Сторінка психолога

  1. Ставте перед дитиною конкретні і реальні завдання.

  2. "Двійка - велике покарання".

Оцінку своїх знань дитина вже отримала. Тепер вона чекає вашої допомоги.

  1. Щоб позбавити дитину недоліків, виберіть із багатьох один, якого необхідно позбутися в першу чергу. Говоріть лише про нього. Решту подолається пізніше.

  2. Хваліть виконавця, критикуйте виконання. Оцінка повинна мати точну адресу.

Якщо, дякуючи вашій похвалі, дитина починає поважати себе, то ви створите основне - бажання вчитися.

  1. Оцінка повинна порівнювати сьогоднішні успіхи дитини з її вчорашніми невдачами (вчора - 7 помилок, а сьогодні - 4), а не лише з оцінками. Найменший реальний успіх це перемога над собою.

  2. Не скупіться на похвалу. Похвала - точка опори.

Ваші: "не зробив", "не старався", "не думав" - породжують сто "не хочу", "не можу", "не буду".

7. Виділіть в морі помилок "острів" успіху, на якому може
вкоренитися дитяча віра в себе.